vaser

 
Jag har ganska länge nu varit besatt av inredning med blommor, och mitt senaste craving har varit dessa små vaser! Just dessa två kom tillsammans i ett paket och är från Ikea! Den minsta är ungefär en decimeter på höjden så de är mindre än vad man tror. Eftersom jag inte riktigt har pengar för att handla på blomsteraffär just nu så gick jag helt enkelt bara ut och plockade det jag kunde hitta. Är intresserad av växter som jag kan se förändring hos, så jag tog en liten videkvist som ännu inte slagit ut samt en liten ranka utav en klätterväxt vi hade här bakom cykelhuset på skolan. Ska bli kul att se vad det blir av det! Till framtiden vill jag ha små eukalyptus kvistar i dessa, de är så fina och går att behålla även när de torkat! 
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag heter Emelie och är nitton år gammal. Vanligtvis bor jag i Stockholm men är nu för tillfället bosatt på en liten ö utanför Göteborg där jag pluggar musik. Jag tycker om våren, att fota i motljus, katter, sjunga, läsa töntiga fantasyböcker, tjata om feminism och min pojkvän. Här får du följa mitt liv i sin enklaste form - opretentiöst och inte alls så glamoröst som en vill tyckas tro. Välkommen!

HannaVic logotype