snapshots mars

 
Vi hade ett sammarbete med Löftadalens folkhögskola i Åsa. Skolan låg precis vid havet och hade denna fantastiska utsikt. Vi var avis. 
 
 
Solnedgången började dröja så pass länge att vi precis hann se den från Hartippen efter middagarna. Fantastiskt var det, men mycket kallt.
 
 
Vi hade ett mingelgig på Elite Park hotel. Det var coolt och utmanande. Vi fick god mat och hade mycket skoj.
 
 
De dimmiga morgonarna började bli lite ljusare, och övergick oftast till klarblått och sol. 
 
 
Vi har suttit lutade mot musikhusets väggar och njutit av vårsolen.
 
 
Vi har spelat en massa Uno och fikat med tända ljus.
 
 
Och självklart lite påskpyssel på det!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag heter Emelie och är nitton år gammal. Vanligtvis bor jag i Stockholm men är nu för tillfället bosatt på en liten ö utanför Göteborg där jag pluggar musik. Jag tycker om våren, att fota i motljus, katter, sjunga, läsa töntiga fantasyböcker, tjata om feminism och min pojkvän. Här får du följa mitt liv i sin enklaste form - opretentiöst och inte alls så glamoröst som en vill tyckas tro. Välkommen!

HannaVic logotype