himlakroppar

 
Hej!
Igår var det som sagt påskpyssel i Kaféet, vilket främst bestod av att måla påskägg. Jag körde på tema "vårt solsystem" men det blev inte helt komplett. Mercurius, Venus, Neptunus och Pluto fick inte vara med. Jag lyckades även spräcka ett helt ägg i knät samt tappa mitt lilla jorden-ägg cirka fem gånger. Det höll så slapp göra om, men stackarn är full med sprickor nu. Min favorit blev i alla fall Jupiter!
Kan ni gissa vilken som är vilken?
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag heter Emelie och är nitton år gammal. Vanligtvis bor jag i Stockholm men är nu för tillfället bosatt på en liten ö utanför Göteborg där jag pluggar musik. Jag tycker om våren, att fota i motljus, katter, sjunga, läsa töntiga fantasyböcker, tjata om feminism och min pojkvän. Här får du följa mitt liv i sin enklaste form - opretentiöst och inte alls så glamoröst som en vill tyckas tro. Välkommen!

HannaVic logotype